Suport clienți
Orele de deservire a clienților sunt: Luni - Vineri: 09:00 - 18:00 (chat online); Luni - Duminică 09:00 - 19:00 (apel telefonic);
Sebo Club
MDL
Suma creditului MDL
Termenul de credit
Dobânda MDL
Comision de administrare a creditului MDL
Prima rată MDL

Ia un credit – câștigă un automobil!

„SEBO te premiază” – anume cu acest slogan, una dintre cele mai mari și de succes organizație din sectorul de creditare nebancar din Moldova, își desfășoară grandioasa tombolă pentru clienții săi.

 Foto: SEBO

Participanții au pentru ce lupta: la tombolă se vor oferi nu doar premii bănești, ci și tehnică de uz casnic și premiul mare: un automobil!

Cum să câștigi? Ce condiții trebuie să fi îndeplinite și cum să te asiguri că tombola se va desfășura transparent și corect?

 

Sergiu Sobuleac, directorul general (CEO) al companiei SEBO CREDIT ne va oferi un răspuns la toate aceste întrebări.

credit online, credit rapid, fara buletin, credit chisinau, credit moldova, sebo, imprumut,  imprumut moldova, imprumut chisinau, credit pe termen scurt, promotie, ofertaSergiu Sobuleac, directorul general (CEO) al companiei SEBO CREDIT / Sursa:SEBO

Sergiu, aceasta este pentru prima dată când SEBO lansează o asemenea tombolă grandioasă, cu premii destul de generoase. O întrebare logică ar fi: cum putem beneficia de această ofertă generoasă?

Foarte simplu. Din octombrie, anul curent, SEBO a lansat un concurs atât pentru clienții săi existenți cât și pentru cei noi. Tombola se va desfășura până la 30 decembrie 2018. Ea oferă fiecărui participant șansa de a câștiga premii valoroase: premii bănești, tehnică de uz casnic și desigur premiul mare, un automobil. De ce anume până în decembrie? Noi ne-am gândit că premiile oferite, vor fi perfecte pentru sărbătorile de iarnă din acest an.

În ce constă concursul și care sunt condițiile de participare?

Dacă sunteți client SEBO și participați la tombolă – puteți câștiga. Pentru a participa la tombolă, urmează ca în perioada 1octombrie – 30 decembrie 2018 să luați primul credit, cu dobânda anuală efectivă de 0%, să luați un credit nou sau să efectuați plata unuia dintre comisioanele participante la tombola (Regulamentul promoției - http://www.sebo.md/new_year_auto ) pentru un împrumut contractat anterior.

 

Spre exemplu, Dvs. sunteți client nou și luați un credit fără dobândă (până la 6500 lei, cu DAE 0%) - asta înseamnă că Dvs. o să participați în toate extragerile de premii (săptămânale, lunare și pentru premiul cel mare).

Desigur că nu am putut să omitem și clienții existenți. De aceea, în cazul în care Dvs. deja sunteți client SEBO și efectuați plata Comisionului de Gestiune la Prelungire sau Comisionului de Concesiune a Penalității pentru un împrumut contractat anterior, Dvs. participați la această tombolă.

Despre ce premii este vorba?

Compania SEBO organizează săptămânal și lunar, tombole pentru clienții noi și cei existenți, iar la 2 ianuarie 2019 se va extrage premiul cel mare.

Săptămânal se oferă premii bănești a câte 3000 lei, iar lunar – tehnică de uz casnic: televizor, mașină de spălat și frigider. Premiul mare este un automobil, la extragerea căruia participă toți, inclusiv și cei care au câștigat premiile săptămânale și lunare. Totul are loc foarte simplu și transparent. Concursul ia sfârșit pe 30 decembrie. Câștigătorul automobilului se va anunța la începutul lunii ianuarie. Tombola este valabilă pentru clienții din toată țara, din toate oficiile Sebo.

 

Cum poate fi clientul asigurat de transparența concursului?

Dvs. beneficiați de serviciile companiei, deci automat deveniți participant al tombolei. Săptămânal noi alegem câștigătorul din lista participanților. Prin ce metodă alegem câștigătorul? Prin intermediul site-ului RANDOM.ORG (este un site cu acces public, deci oricine are acces). Prin intermediul acestei aplicații câștigătorul este ales în mod aleatoriu din listă. Acest site este utilizat de numeroase companii internaționale, pentru a demonstra transparența desfășurării concursului. Informațiile nu pot fi falsificate.

De asemenea întregul proces este înregistrat video și postat pe rețelele de socializare, iar înainte de înmânarea premiului, verificăm identitatea persoanei. Conform regulamentului, nu este permisă participarea rudelor de gradul I a angajaților companiei. Totul este strict verificat și ținut sub control de către departamentul responsabil și de către mine personal.

Aceste argumente demonstrează că clientul va primi cadoul în mod corect și transparent. Cu atât mai mult, încă din copilărie am detestat minciuna. Mai ales acum, când la baza activității companiei sunt banii.

După finisarea tombolei, luăm legătura cu clientul câștigător, îl anunțăm cum poate să își ridice premiul. Poza câștigătorului este afișată de asemenea pe rețelele de socializare. În caz că nu putem lua legătura cu persoana, în decurs de 72 ore, se va efectua o extragere repetată (acest detaliu este menționat în regulament - http://www.sebo.md/new_year_auto ).

Povestiți care au fost emoțiile celor care deja au câștigat?

Au fost emoții, de fiecare dată pozitive. Acesta este de fapt farmecul cadourilor, de a face oamenii fericiți. Mi s-a întipărit în memorie reacția unui câștigător: o doamnă care câștigase un televizor. Era atât de bucuroasă și a venit să-și ia premiul, însoțită de toți nepoții.

Sperăm că tombola pe care o organizăm noi să schimbe atitudinea oamenilor referitor la concursuri și în general față de microîmprumuturi. SEBO depune, zilnic efort în această direcție.

Vreți să spuneți că oamenii nu au încredere în companiile de microfinanțare?

Problema nu este de fapt ca oamenii nu au încredere, ci faptul că nu interpretează corect.

Unora le este frică, deoarece microfinanțarea este o noțiune relativ nouă pentru țara noastră. Pe plan internațional aceasta activitate este practicată de mult timp și este foarte bine cotată. Sperăm în scurt timp să avem și noi rezultate la fel de bune, luând în considerare că piața noastră are potențial pentru o competitivitate sănătoasă.

Unii se revoltă, afirmând că e scump, însă microcreditarea e doar o opțiune de a soluționa problemele financiare. E ca un produs care are prețul său care depinde de mulți factori, în primul rând de cerere.

Cel mai important este faptul ca oamenilor le este frică de penalități. Trebuie să înțelegeți că noi nu torturăm clienții cu penalități. Noi întreprindem măsuri ca să nu aplicăm penalități mai mari decât valoarea împrumutului (principalul). De asemenea noi oferim reduceri pentru penalități. Spre exemplu până la 31 decembrie: clientul căruia i-a expirat data de plată a împrumutului cu o anumită perioadă, poate beneficia de reducere pentru penalitatea deja acumulată, care poate fi până la 100%.

Mai este și o altă variantă: eșalonarea datoriei în plăți lunare. Spre exemplu, clientul a luat un credit cu achitare în rate, pentru 12 luni, însă nu a putut să-l achite la timp. Nu e o problemă!

Noi verificăm suma pe care o datorează conform contractului, putem anula o parte din penalitate și întocmim un nou grafic, convenabil clientului. Astfel și suma pe care o datorează este mai mică și graficul e mai convenabil.

De ce recurgem la aceste metode? Nu vrem clientul să-și păteze istoria creditară.

Iată de ce scopul nostru este de a ajuta oamenii să poată achita creditul la timp și să-i ajutăm în acest scop. Clienții noștri, simțind o atitudine prietenoasă din partea companiei, vor reveni și altă dată la noi.

Acesta este deja cred, un subiect aparte, pentru un alt interviu. Să revenim la concurs. Va continua și după Anul Nou?

Vom analiza în funcție de cum se va desfășura acest concurs, cu ce indicatori și rezultate. Dar vă promit ca SEBO va reveni cu o serie de oferte pentru clienții săi. Se muncește intensiv: vor fi oferte sociale, oferte „recomandă un client” și desigur premii. La moment nu putem oferi mai multe detalii. Știți doar cum e concurența.

Personal m-am convins că ei ne copie nu doar ideile, dar și sloganele – ceea ce e un succes, după părerea mea, atât pentru mine, cât și pentru întreaga companie SEBO!

Mai multe detalii despre promoție, le găsiți aici - http://www.sebo.md/new_year_auto

Succes!