Suport clienți
Orele de deservire a clienților sunt: Luni - Vineri: 09:00 - 18:00 (chat online); Luni - Duminică 09:00 - 19:00 (apel telefonic);

Întrebări frecvente

Cine poate aplica?

  • Cine poate aplica pentru un credit la Sebo.md?

    Ne-ar plăcea să vă vedem în calitate de client. Puteți primi un credit la Sebo.md dacă sunteți cetățean al Repubicii Moldova.
    Da – noi deasemenea oferim credite persoanelor în vârsta. Nu uitați să le spuneți bunicilor Dvs. despre noi.

  • Ce este necesar pentru primirea unui credit?

    Noi nu cerem dovadă de venit, garanți sau garanții suplimentare.

    Pentru obținerea creditului, aveți nevoie doar de buletinul de identitate pentru a verifica identitatea dumneavoastră și să îndepliniți actele necesare la compania noastră.

    Aplicați online sau la oricare din sucursalele noastre. Clienții noi, după aplicarea online, vor fi rugați să viziteze o sucursală pentru revizuirea finală a datelor.

  • Pot aplica pentru un credit dacă nu am un venit stabil?

    Da, puteți!

    Creditele noastre sunt concepute pentru dificiturile de numerar pe termen scurt. Deci, chiar dacă nu aveți un venit stabil, putem oferi creditul, verificând în prealabil solvabilitatea Dvs. Cu cât e mai bun comportamentul de plată, cu atât mai mult veți beneficia de oferte avantajoase pe viitor.

  • Am nevoie de vreo garanție pentru a obține un credit?

    Nu, nu solicităm nicio garanție sau gaj. Avem încredere în dumneavostră! Rambursarea la timp a creditului va permite să vă furnizăm pe viitor oferte mult mai bune.

De ce Sebo.md

  • Cum se diferențiază Sebo.md de concurenți?

    Ne bucurăm că ai întrebat!

    Sebo.md oferă cele mai bune rate de pe piața de credite pe termen scurt și lung. 

    Adițional, Sebo.md vă permite să primiți banii în numerar – fără așteptări. Vizitați una din sucursalele noastre și primiți banii în 5 minute. Este atât de ușor!

    Nu solicităm nici o dovadă de venit, giranți sau garanții suplimentare. Efectuați aplicarea și vă vom furniza un răspuns imediat.

    Pentru clienți permanenți, oferim o alegere – puteți primi banii prin transfer bancar sau la oricare din sucursalele noastre.

    Încercați serviciile Sebo.md și bucurați-vă de un parteneriat de lungă durată. Nu uitați să le spuneți și prietenilor Dvs. despre noi!

    Doriți să aflați mai multe – echipa de suport Sebo.md este la dispoziția Dvs.

     

Cererea de credit

  • Cum aplic?

    Noi suntem acolo unde sunteți și dumneavostră. Puteți aplica ușor pentru un credit online pe pagina noastră www.sebo.md, puteți apela la numărul nostru de telefon +(373 22) 896 897, sau vizitați unul din sucursalele noastre.

    Găsiți cea mai apropiată sucursală de dumneavoastră aici.

  • Câți bani pot credita?

    Pentru prima data puteți solicita o sumă de până la 9 800 lei, însă pentru fiecare client, limita de credit va fi determinată individual.

    Cu cât e mai bun comportamentul de plată, cu atât mai bune oferte vom fi în măsură să vă furnizăm pe viitor.

  • Care este termenul creditului?

    Puteți să beneficiați de credit pe termen lung până la 12 luni.

  • Care este beneficiul creditului pe termen lung?

    Alegeți creditul pe termen lung pentru a efectua cu ușurință rambursarea creditului cu rate lunare mici. Creditul pe termen lung vă va permite să planificați cheltuielile dumneavoastră bazându-vă pe bugetul dumneavoastră lunar.

  • Pot primi un credit prin transfer bancar?

    Aceasta este o întrebare bună.

    Politica noastră cere ca fiecare client nou inițial să viziteze unul dintre sucursalele noastre pentru a semna un acord de linie de credit personal, și pentru a primi banii.

    Pentru credite repetate veți putea alege metoda convenabilă pentru a primi banii, în numerar sau prin transfer bancar. Prin urmare, după ce accesați primul credit, veți putea lucra cu noi online. Nu va mai trebui să vizitați filialele noastre.

  • Cât de repede pot obține creditul meu?

    Suntem foarte rapizi! După cererea de credit, noi vă vom furniza un răspuns cât mai curând posibil. Veți fi capabili să primiți banii de îndată ce veți vizita unul din sucursalele noastre! 

    Pentru credite repetate, puteți alege opțiunea de a vă transfera banii în contul Dvs bancar. Ne vom asigura că banii vor ajunge rapid.

  • Pot aplica pentru un credit în timpul week-end-ului?

    Sigur – suntem mereu gata de a vă deservi. Noi lucrăm deasemenea Sâmbăta și Duminica de la 10:00 la 19:00.

    Aplicați în orice zi a week-end-ului și primiți creditul în aceeași zi. Dacă veți completa cererea de credit seara – vom putea furniza răspunsul pentru Dvs. la prima oră matinală. Puteți conta pe asta!

  • Am deja un credit la Sebo.md, pot solicita altul?

    Sigur – permitem să luați câteva credite simultane în funcție de limita creditului maximal stabilită. 

  • Ce trebuie să fac după pre-aprobarea cererii de credit?

    Felicitări. Trebuie doar să facem o revizuire finală și veți fi gata să beneficiați de credit.

    După ce ați fost pre-aprobați pe website-ul Sebo.md, toți clienții noi trebuie să viziteze una dintre sucursalele noastre pentru revizuirea finală și pentru a primi banii în numerar.

    Nu uitați să luați cu Dvs. buletinul de identitate și telefonul mobil.

  • De ce cererea mea a fost respinsă?

    Ne pare rău dar sunt cazuri când cererea de credite este respinsă din cauza istoriei de credit negative sau alte criterii. Avem dreptul de a nu dezvălui motivele respingerii.

    Puteți aplica suplimentar pentru credit după 30 de zile, iar noi sperăm că vom fi în măsură să vă oferim un credit.

    În cazul în care considerți că a existat o neînțelegere în legătură cu respingerea creditului – rugăm să ne înștiințați, și noi vom efectua o revizuire adițională. 

Cât costă?

  • Care este costul unui credit?

    Aplică pentru primul credit și obține-l în 5 minute. Pentru clienții fideli oferim beneficii. Oferim credite avantajoase. 

Rambursări și extinderi

  • Cum rambursez creditul la Sebo.md?

    Avem încredere în dumneavoastră și sperăm că veți rambursa creditul la timp. Cu cât e mai bun comportamentul dumneavoastră de plată, cu atât mai bune oferte vom fi în măsură să vă furnizăm pe viitor.

    Rambursarea creditului este ușoară:

    • Efectuați plata la oricare dintre sucursalele noastre în numerar. Găsiți cea mai apropiată sucursală aici.
    • Efectuați plata prin transfer bancar
    • Duceți-vă la cea mai apropiată bancă și efectuați plata

    Vă rugăm să includeți numărul contractului de credit sau codul Dvs personal la detaliile de rambursare a creditului, astfel încât să ne fie mai ușor să procesăm corect plata dumneavoastră.

    În cazul extinderii de credit, vă rugăm să includeți, de asemenea, la detaliile de plată "Extindere", și perioada de amânare pe care doriți să o utilizați.

    Aici sunt detaliile de plată:

    • Destinatar: O.C.N.Sebo Credit SRL
    • Banca: BC ”Moldindconbank” SA
    • IBAN: MD10ML000000022513093025
    • Codul băncii: MOLDMD2X309

    Rețineți – suntem aici pentru a vă ajuta. În cazul problemelor cu rambursarea creditului la timp, vă rugăm să ne înștiințați și vom găsi cea mai bună soluție pentru dumneavoastră.

  • Cum extind data de plată a creditului meu?

    Ei bine, asta e simplu. Aveți nevoie doar să efectuați plata taxei de prelungire înainte de data scadentă de rambursare a creditului.

    Puteți alege să prelungiți creditul pentru 31 de zile adiționale. Taxa pentru prelungire este indicată în detaliile acordului dumneavoastră de credit sau în contul dumneavoastră pe website.

    • Aici sunt detaliile de plată:
    • Destinatar: O.C.N. Sebo Credit SRL
    • Banca: BC ”Moldindconbank” SA
    • IBAN: MD10ML000000022513093025
    • Codul băncii: MOLDMD2X309

    Vă rugăm să includeți ID-ul de credit sau ID-ul dumneavoastră personal la detalii de rambursare a creditului.  Adițional. Vă rugăm să includeți "Prelungire", și perioada de extensie astfel încât să ne fie mai ușor să procesăm corect plata dumneavoastră.

  • Ce se întâmplă dacă nu plătesc creditul meu la timp?

    Dacă aveți vreo problemă cu rambursarea creditului vă rugăm să ne informați imediat și vom căuta cea mai bună soluție pentru Dvs.

    În cazul în care veți întârzia cu rambursarea creditului, vom fi obligați să calculăm 1%  penalitate pentru fiecare zi de întârziere (pentru creditele eliberate din 28 mai 2019), sau puteți achita comisionul de concesiune a penalității.

    Întodeauna există o soluție – avem nevoie doar de cooperarea dumneavoastră. Dacă nu veți coopera, cu părere de rău, va trebui să continuăm cu următoarele acțiuni legale, inclusiv procedura de judecată.

  • Cum pot să cunosc suma pe care trebuie să o plătesc?

    Suma de rambursare este indicată în contractul dvs.

    Puteți găsi aceste detalii, de asemenea pe contul dvs. de client de pe website sau puteți contacta suportul clienți și vă vom oferi detalii.

  • Voi avea un beneficiu suplimentar dacă plătesc înainte de data scadentă?

    Da - apreciem rambursările de credit în timp util și în viitor vom fi în măsură să furnizăm termeni și condiții chiar mai bune de credit pentru Dvs.

Cont și date client