Orele de deservire a clienților sunt:
Luni - Vineri: 09:00 - 18:00 (chat online); Luni - Duminică 09:00 - 19:00 (apel telefonic);
ro
ro
ru
Suport clienți
Orele de deservire a clienților sunt: Luni - Vineri: 09:00 - 18:00 (chat online); Luni - Duminică 09:00 - 19:00 (apel telefonic);

Programul de conformitate

Ne pasă de integritate, conformitate și etică și credem că o parte a construirii unei culturi a încrederii este să învățăm să vorbim atunci când ceva nu este în regulă, astfel încât să putem aborda problema.

TrustLine este sistemul nostru de avertizare la nivelul întregului grup, în care angajații noștri și părțile interesate externe pot raporta în mod sigur și confidențial abaterile suspectate, experimentate sau asistat. TrustLine este conceput, stabilit și operat într-o manieră care asigură integralitatea, integritatea și confidențialitatea informațiilor și împiedică accesul la acestea de către persoane neautorizate.

Când să raportați o abatere prin TrustLine

Vă încurajăm să raportați orice abatere legată de:

  • Încălcarea eticii și standardelor în afaceri de către OCN SEBO CREDIT SRL;
  • Încălcarea politicilor și valorilor OCN SEBO CREDIT SRL și a Grupului Elevating sau ale filialelor sale legate de practicile de management, conduita în afaceri sau comportamentul;
  • Încălcări a cerințelor de prevenire și combatere a spălării banilor sau de finanțare a terorismului ori nerespectarea prevederilor programelor, procedurilor proprii aferent domeniului menționat.
  • Preocupări cu privire la contabilitatea, controalele interne, auditul și raportarea financiară îndoielnică sau acte deliberate pentru a obține pe nedrept beneficii neautorizate, cum ar fi bani, proprietăți sau servicii;
  • Preocupări cu privire la implicarea OCN SEBO CREDIT SRL în abuzuri sau încălcări ale drepturilor omului, precum și comportamente de afaceri sau comportamente care încalcă respectarea drepturilor omului;
  • Încălcări semnificative legate de antitrust sau comerț echitabil, spionaj sau sabotaj și încălcări ale securității informațiilor.

 

Nu trebuie să aveți toate detaliile sau să fiți sigur că ceva nu este în regulă pentru a ridica o problemă de integritate. Puteți avea încredere că vă vom trata rapoartele în mod serios, echitabil și prompt și că vom lua măsuri dacă trebuie remediat ceva. Dacă alegeți, raportul poate fi complet anonim.

Vă rugăm să rețineți că TrustLine nu trebuie utilizat pentru raportarea reclamațiilor clienților. Vă rugăm să utilizați contactele Serviciului Clienți din țara respectivă pentru a raporta astfel de preocupări.

Anonimitate și anti-răzbunare

OCN SEBO CREDIT SRL nu tolerează discriminarea sau represaliile împotriva persoanelor care, cu bună-credință, fac un raport sau participă la o investigație. Prin urmare, folosim canale de raportare eficiente, confidențiale și sigure și ne asigurăm că avertizorii sunt protejați eficient împotriva represaliilor. Dacă credeți că ați fost răzbunat pentru raportarea sau participarea la o investigație, ar trebui să ne informați imediat prin TrustLine. Toate aceste rapoarte vor fi investigate în mod confidențial.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Regulamentul privind procedurile de examinare și raportare internă a dezvăluirilor practicilor ilegale în cadrul OCN SEBO CREDIT SRL.